Syidi@Design KadKahwin
Link Contoh Kad Kahwin : Kad kahwin
Terma+Syarat
a) Proses Tempahan
Hanya dengan 6 langkah sahaja anda boleh miliki kad undangan
pilihan anda!
PERTAMA
Emailkan maklumat perkahwinan dan sertakan bersama lakaran
peta majlis ke namzek_d@yahoo.com.
KEDUA
draf artwork(watermark include) akan dibuat dalam tempoh 3-5
hari bekerja. Anda akan menerima emel untuk semakan / proof reading
KETIGA
Pembayaran deposit pertama ( 50% dari keseluruhan). Setelah setuju dengan draf artwork(watermark include)
KEEMPAT
Setelah deposit diterima, Anda perlu memberi respons dalam
masa 3 hari dan maklumkan kpd kami jika terdapat sebarang pembetulan @
penambahan. Sila sahkan sekiranya tiada lagi pembetulan.
KELIMA
Setelah draf dipersetujui, proses
mencetak akan berjalan dalam tempoh 14 – 20 hari bekerja dr tarikh pengesahan
dan Baki pembayaran 50% dari jumlah keseluruhan hendaklah dibayar selepas draf dihantar cetak.
KEENAM
Kad siap. Anda akan dihubungi melalui hp @ email. Anda juga
boleh menghubungi kami selepas 15 hari bekerja dr tarikh pengesahan utk
menyemak status kad anda
b) Bayaran
Pembayaran tunai boleh di buat melalui Bank-In / Online
Banking / Interbank Transfer ke beberapa bank utama kami di Malaysia.
1)CIMB BANK
2)BIMB BANK
c) Penghantaran
Kepada mereka yang berada luar dari Seremban. kami
menyediakan khidmat penghantaran SKYNET dan kos penghantaran akan ditanggung
oleh pelanggan. Penghantaran adalah tertakluk pada tempat dan keadaan. Kos
penghantaran akan dikira berdasarkan destinasi dan berat. Penghantaran ke Sabah
dan Sarawak akan mengambil masa 1-3 hari, sila buat tempahan lebih awal supaya
masalah kelewatan tidak berlaku.
d) Terma dan Syarat
Pelanggan Yang Dihormati,
Sila baca terma dan syarat pembelian sebelum membuat
tempahan
1. Terma-terma dan Syarat-Syarat Tempahan
Syidi@design KadKahwin menawarkan perkhidmatan mencetak kad
perkahwin. Dengan membuat tempahan dengan kami bermakna anda bersetuju dengan
segala terma dan syarat yang ditetapkan seperti yang termaktub dalam di dalam
halaman ini dan mengikut perubahannya dari semasa ke semasa bermula pada tarikh
ianya dipaparkan.
Tiada kontrak diwujudkan di antara anda (Pembeli, Pelanggan)
dan kami (Penjual) sehinggalah kami mendapat makluman dan penerimaan tempahan
anda serta bayaran yang ditetapkan di dalam Invois. Setelah kami menerima
bayaran tersebut dan pengesahan mengenainya dibuat secara lisan atau bertulis
barulah perjanjian termeterai dan wujud kontrak yang sah di antara anda dan
kami.
2. Barangan dan Perkhidmatan
Barangan yang ditawarkan adalah tertakluk kepada wujudnya
stok. Sekiranya semasa anda membuat tempahan, stok sesuatu barangan itu telah
kehabisan, kami akan memaklumkan kepada anda dengan secepat mungkin. Kami juga
akan mencadangkan pilihan yang ada. Sekiranya anda tidak bersetuju, wang
pembayaran anda akan dipulangkan. Kami berhak membuat perubahan harga dari masa
ke semasa. Harga pembelian hendaklah mengikut harga pada masa tempahan dibuat.
Warna yang dipaparkan pada skrin computer / pada cetakan
kertas biasanya tidak sama sepenuhnya dengan warna produk. Kualiti kertas juga
tidak semestinya sama pada setiap masa. Ketebalan, tekstur dan ketepatan warna
mungkin berbeza sedikit dengan kertas terdahulu. Hal ini disebabkan oleh
masalah teknikal pengilang-pengilang kertas. Ukuran yang dinyatakan dalam
spesifikasi sesuatu produk itu tidaklah 100 peratus tepat dan tertakluk kepada
kesesuaian sesuatu kad.
Setiap kad yang dikeluarkan oleh Syidi@design mestilah
disertakan dengan logo, dan nombor telefon di belakang kad dan juga di tempat
lain yang bersesuaian dan jelas. Peta lokasi (sekiranya diperlukan) hendaklah
dibekalkan oleh anda pada ruang tidak melebihi ukuran A4 dan mengandungi tidak
lebih daripada 20 tanda (landmarks) seperti nama jalan, nama bangunan dan
seumpamanya.
3. Pembayaran
Semua pembayaran hendaklah dibuat dalam Ringgit Malaysia
(RM) dan secara tunai. Setiap tempahan kad hendaklah disertakan dengan bayaran
pendahuluan. Sila rujuk bawah:
Deposit Pertama: (Untuk mula proses tempahan)
Minima 50% dari harga bersih jumlah tempahan
Deposit Akhir: Baki dari jumlah amaun yang telah dibayar.
4. Tempoh Siap
Setelah kami menerima tempahan dan bayaran, kami akan
menyediakan draf rekabentuk (sekiranya berkaitan) dalam tempoh 3 hingga 5 hari
bekerja. Anda dikehendaki menyemak dan memberikan maklum balas setelah menerima
draf tersebut dengan kadar segera. Setelah mendapat maklum balas daripada anda,
kami akan membuat pindaan (sekiranya berkaitan) sewajarnya.
Tempoh pindaan yang diperlukan ialah 1-3 hari bekerja
bergantung kepada maklum balas berkenaan. Pindaan draf hendaklah tidak melebihi
tiga kali. Bayaran tambahan (RM 20.00) akan dikenakan jika pindaan yang dibuat
melibatkan perubahan drastik (Cth: ada unsur baru, tukar keseluruhan peta,
tukar gambar yg perlu di "edit").
Kad hanya akan dicetak setelah draf asal dipersetujui oleh
pelanggan dan baki akhir deposit sebanyak 50% perlu dibayar oleh pelanggan
selepas dihantar cetak . Kad tidak akan di mula cetak selagi baki deposit
50% awal tidak diselesaikan oleh pelanggan. Kami tidak akan bertanggungjawab di
atas sebarang kelewatan penerimaan kad disebabkan oleh masalah ini. Tempahan
kad akan siap dalam tempoh 14-20 hari waktu bekerja dari tarikh pengesahan draf
design yang telah dipersetujui. Walaubagaimanapun, dalam kes di luar kawalan
kami seperti ketiadaan stok, sedikit kelewatan mungkin berlaku. Oleh itu, anda
digalakkan membuat tempahan lebih awal untuk mengelakkan sebarang masalah yang
tidak diingini.
5. Jaminan
Semua barangan yang dibekalkan oleh kami dijamin berada
dalam keadaan baik mengikut spesifikasi yang ditetapkan.
6. Had Tanggungjawab
Kami akan bertanggung jawab di atas segala proses pembikinan
artwork dan draf. Pelanggan bertanggungjawab sepenuhnya untuk menyemak hasil
draf kad yang telah kami siapkan. Pelanggan dinasihatkan menyemak keseluruhan
kad dengan teliti. Jika terdapat perubahan sila maklumkan secara bertulis atau
email kepada perekabentuk bertugas. Sekiranya draf rekabentuk disemak di tempat
kami dan pelanggan dikehendaki menurunkan tandatangan sebagai tanda bukti
persetujuan. Sekiranya draf rekabentuk dipersetujui melalui email, maka email
terakhir anda yang menyatakan persetujuan akan menjadi bukti persetujuan anda.
Kami tidak akan bertanggungjawab di atas apa jua kesilapan
selepas kad cetak walaupun kesalahan tersebut datangnya dari pihak kami atau
pihak anda sendiri. Selepas draf rekabentuk dipersetujui, anda sebagai
pelanggan secara rasmi telah memberi kebenaran untuk kami mencetak barangan
yang ditempah. Kami akan bertanggungjawab sekiranya kad yang ditempah berlainan
dengan hasil draf rekabentuk yang telah dipersetujui. Kami berhak mengantikan
yang baru atau memberi diskaun di atas kesilapan yang telah kami lakukan.
7. Pembatalan Tempahan
Pembatalan tempahan hanya boleh dibuat jika proses
percetakan belum dilaksanakan. Jika pembatalan dibuat selepas draf Asal
dibuat(tiada watermark), kos artwork (sebanyak RM50) akan dikenakan. Jika
pembatalan dibuat setelah proses percetakan telah dimulakan, anda dikehendaki
membuat bayaran mengikut prestasi kerja yang telah disiapkan
8. Polisi Privasi
Tujuan kami menyimpan maklumat yang anda berikan adalah
khusus untuk memproses tempahan anda dan memberikan perkhidmatan terbaik berhubung
dengan tempahan atau pesanan anda. Kami tidak akan dengan secara sengaja
memberikan maklumat peribadi anda kepada pihak ketiga.
9. Penggunaan Semula
Kami berhak menggunakan kad-kad yang telah kami cetak untuk
tujuan promosi sama ada dipaparkan di halaman web atau pun di guna pakai
sebagai contoh jualan.
By: Syidi@Design
Tiada ulasan:
Catat Ulasan