Ahad, 14 Oktober 2012

Kad Kahwin (syidi@design)


Syidi@Design KadKahwin

Link Contoh Kad Kahwin :  Kad kahwin

Terma+Syarat

a) Proses Tempahan

Hanya dengan 6 langkah sahaja anda boleh miliki kad undangan pilihan anda!

PERTAMA

Emailkan maklumat perkahwinan dan sertakan bersama lakaran peta majlis ke namzek_d@yahoo.com.

KEDUA

draf artwork(watermark include) akan dibuat dalam tempoh 3-5 hari bekerja. Anda akan menerima emel untuk semakan / proof reading

KETIGA

Pembayaran deposit pertama ( 50% dari keseluruhan). Setelah setuju dengan draf artwork(watermark include)

KEEMPAT

Setelah deposit diterima, Anda perlu memberi respons dalam masa 3 hari dan maklumkan kpd kami jika terdapat sebarang pembetulan @ penambahan. Sila sahkan sekiranya tiada lagi pembetulan.

KELIMA

Setelah draf dipersetujui, proses mencetak akan berjalan dalam tempoh 14 – 20 hari bekerja dr tarikh pengesahan dan Baki pembayaran 50% dari jumlah keseluruhan hendaklah dibayar selepas draf dihantar cetak.

KEENAM

Kad siap. Anda akan dihubungi melalui hp @ email. Anda juga boleh menghubungi kami selepas 15 hari bekerja dr tarikh pengesahan utk menyemak status kad anda


b) Bayaran

Pembayaran tunai boleh di buat melalui Bank-In / Online Banking / Interbank Transfer ke beberapa bank utama kami di Malaysia.

1)CIMB BANK
2)BIMB BANK

c) Penghantaran

Kepada mereka yang berada luar dari Seremban. kami menyediakan khidmat penghantaran SKYNET dan kos penghantaran akan ditanggung oleh pelanggan. Penghantaran adalah tertakluk pada tempat dan keadaan. Kos penghantaran akan dikira berdasarkan destinasi dan berat. Penghantaran ke Sabah dan Sarawak akan mengambil masa 1-3 hari, sila buat tempahan lebih awal supaya masalah kelewatan tidak berlaku.

d) Terma dan Syarat

Pelanggan Yang Dihormati,

Sila baca terma dan syarat pembelian sebelum membuat tempahan

1. Terma-terma dan Syarat-Syarat Tempahan

Syidi@design KadKahwin menawarkan perkhidmatan mencetak kad perkahwin. Dengan membuat tempahan dengan kami bermakna anda bersetuju dengan segala terma dan syarat yang ditetapkan seperti yang termaktub dalam di dalam halaman ini dan mengikut perubahannya dari semasa ke semasa bermula pada tarikh ianya dipaparkan.

Tiada kontrak diwujudkan di antara anda (Pembeli, Pelanggan) dan kami (Penjual) sehinggalah kami mendapat makluman dan penerimaan tempahan anda serta bayaran yang ditetapkan di dalam Invois. Setelah kami menerima bayaran tersebut dan pengesahan mengenainya dibuat secara lisan atau bertulis barulah perjanjian termeterai dan wujud kontrak yang sah di antara anda dan kami.

2. Barangan dan Perkhidmatan
Barangan yang ditawarkan adalah tertakluk kepada wujudnya stok. Sekiranya semasa anda membuat tempahan, stok sesuatu barangan itu telah kehabisan, kami akan memaklumkan kepada anda dengan secepat mungkin. Kami juga akan mencadangkan pilihan yang ada. Sekiranya anda tidak bersetuju, wang pembayaran anda akan dipulangkan. Kami berhak membuat perubahan harga dari masa ke semasa. Harga pembelian hendaklah mengikut harga pada masa tempahan dibuat.

Warna yang dipaparkan pada skrin computer / pada cetakan kertas biasanya tidak sama sepenuhnya dengan warna produk. Kualiti kertas juga tidak semestinya sama pada setiap masa. Ketebalan, tekstur dan ketepatan warna mungkin berbeza sedikit dengan kertas terdahulu. Hal ini disebabkan oleh masalah teknikal pengilang-pengilang kertas. Ukuran yang dinyatakan dalam spesifikasi sesuatu produk itu tidaklah 100 peratus tepat dan tertakluk kepada kesesuaian sesuatu kad.

Setiap kad yang dikeluarkan oleh Syidi@design mestilah disertakan dengan logo, dan nombor telefon di belakang kad dan juga di tempat lain yang bersesuaian dan jelas. Peta lokasi (sekiranya diperlukan) hendaklah dibekalkan oleh anda pada ruang tidak melebihi ukuran A4 dan mengandungi tidak lebih daripada 20 tanda (landmarks) seperti nama jalan, nama bangunan dan seumpamanya.

3. Pembayaran

Semua pembayaran hendaklah dibuat dalam Ringgit Malaysia (RM) dan secara tunai. Setiap tempahan kad hendaklah disertakan dengan bayaran pendahuluan. Sila rujuk bawah:
Deposit Pertama: (Untuk mula proses tempahan)
Minima 50% dari harga bersih jumlah tempahan
Deposit Akhir: Baki dari jumlah amaun yang telah dibayar.

4. Tempoh Siap

Setelah kami menerima tempahan dan bayaran, kami akan menyediakan draf rekabentuk (sekiranya berkaitan) dalam tempoh 3 hingga 5 hari bekerja. Anda dikehendaki menyemak dan memberikan maklum balas setelah menerima draf tersebut dengan kadar segera. Setelah mendapat maklum balas daripada anda, kami akan membuat pindaan (sekiranya berkaitan) sewajarnya.

Tempoh pindaan yang diperlukan ialah 1-3 hari bekerja bergantung kepada maklum balas berkenaan. Pindaan draf hendaklah tidak melebihi tiga kali. Bayaran tambahan (RM 20.00) akan dikenakan jika pindaan yang dibuat melibatkan perubahan drastik (Cth: ada unsur baru, tukar keseluruhan peta, tukar gambar yg perlu di "edit").

Kad hanya akan dicetak setelah draf asal dipersetujui oleh pelanggan dan baki akhir deposit sebanyak 50% perlu dibayar oleh pelanggan selepas dihantar cetak . Kad tidak akan di mula cetak selagi baki deposit 50% awal tidak diselesaikan oleh pelanggan. Kami tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kelewatan penerimaan kad disebabkan oleh masalah ini. Tempahan kad akan siap dalam tempoh 14-20 hari waktu bekerja dari tarikh pengesahan draf design yang telah dipersetujui. Walaubagaimanapun, dalam kes di luar kawalan kami seperti ketiadaan stok, sedikit kelewatan mungkin berlaku. Oleh itu, anda digalakkan membuat tempahan lebih awal untuk mengelakkan sebarang masalah yang tidak diingini.

5. Jaminan

Semua barangan yang dibekalkan oleh kami dijamin berada dalam keadaan baik mengikut spesifikasi yang ditetapkan.

6. Had Tanggungjawab

Kami akan bertanggung jawab di atas segala proses pembikinan artwork dan draf. Pelanggan bertanggungjawab sepenuhnya untuk menyemak hasil draf kad yang telah kami siapkan. Pelanggan dinasihatkan menyemak keseluruhan kad dengan teliti. Jika terdapat perubahan sila maklumkan secara bertulis atau email kepada perekabentuk bertugas. Sekiranya draf rekabentuk disemak di tempat kami dan pelanggan dikehendaki menurunkan tandatangan sebagai tanda bukti persetujuan. Sekiranya draf rekabentuk dipersetujui melalui email, maka email terakhir anda yang menyatakan persetujuan akan menjadi bukti persetujuan anda.

Kami tidak akan bertanggungjawab di atas apa jua kesilapan selepas kad cetak walaupun kesalahan tersebut datangnya dari pihak kami atau pihak anda sendiri. Selepas draf rekabentuk dipersetujui, anda sebagai pelanggan secara rasmi telah memberi kebenaran untuk kami mencetak barangan yang ditempah. Kami akan bertanggungjawab sekiranya kad yang ditempah berlainan dengan hasil draf rekabentuk yang telah dipersetujui. Kami berhak mengantikan yang baru atau memberi diskaun di atas kesilapan yang telah kami lakukan.

7. Pembatalan Tempahan

Pembatalan tempahan hanya boleh dibuat jika proses percetakan belum dilaksanakan. Jika pembatalan dibuat selepas draf Asal dibuat(tiada watermark), kos artwork (sebanyak RM50) akan dikenakan. Jika pembatalan dibuat setelah proses percetakan telah dimulakan, anda dikehendaki membuat bayaran mengikut prestasi kerja yang telah disiapkan

8. Polisi Privasi

Tujuan kami menyimpan maklumat yang anda berikan adalah khusus untuk memproses tempahan anda dan memberikan perkhidmatan terbaik berhubung dengan tempahan atau pesanan anda. Kami tidak akan dengan secara sengaja memberikan maklumat peribadi anda kepada pihak ketiga.

9. Penggunaan Semula

Kami berhak menggunakan kad-kad yang telah kami cetak untuk tujuan promosi sama ada dipaparkan di halaman web atau pun di guna pakai sebagai contoh jualan.

By: Syidi@Design

Tiada ulasan:

Catat Ulasan